İngiltere Başbakanı Keir Starmer, yerel seçimlerdeki yenilginin ardından istifa ettiğini duyurdu. Starmer, Başbakanlık Konutu önünde yaptığı açıklamada görevinden ayrılma kararını bildirdi.
ABD Başkanı Donald Trump daha önce yaptığı bir açıklamada, Keir Starmer’ın Başbakanlık görevinden ayrılacağını öne sürmüştü. Trump’ın bu tahmini doğrulanmış oldu.
Yerel seçimlerde alınan yenilgi sonrası İngiltere siyasetinde bir kriz yaşanmıştı. Bu krizin ardından Keir Starmer, Downing Street 10 Numara’daki görevinden ayrıldığını kamuoyuna açıkladı.
Starmer, ayrılık açıklamasında çalışma arkadaşlarına teşekkürlerini iletti.
ABD Başkanı Donald Trump, daha önce sosyal medya hesabı üzerinden Keir Starmer hakkında bir paylaşımda bulunmuştu. Trump, paylaşımında Starmer’ın göç ve enerji politikalarındaki başarısızlıkları nedeniyle görevinden istifa edeceğini belirtmişti.
Trump, açıklamasında Starmer’a başarılar dileğinde bulunmuştu.
Reklam & İşbirliği: [email protected]